lørdag 3. november 2007

Scrapping

Ja, min store lidenskap er Scrapbooking!! Begynte med dette høsten 2006, og det har vel tatt litt av...



Scrapper så fort jeg har anledning og elsker å reise på scrappetreff, eller bare samle jentene på langbordet på kjøkkenet mitt. Bor vel mer eller mindre på scrapping.no, og her er det masse konkurranser. Målet i år var å delta på ALT! Dette har jeg fått til med to unntak, så dermed har bildebunken blitt mindre.



Ikke for det... Siden scrapping handler mye om gode fotografier, har vi jo gått til anskaffelse av speilreflekskamera (canon 400d), og det blir jo ikke noe mindre bilder da. Jeg elsker å ekspremintere med det nye kamera, og det er så mye å lære!



Mange konkurranser har det blitt, men lite premier... He he!! Har fått et par trekningspremier, og nå i uke 40 kom jeg til min første finale!!!! Super gøy, selvom jeg selvfølgelig scrapper for min egen og gutta sin skyld. Så her er et bilde av mitt første finalebidrag.

2 kommentarer:

Kirsten sa...

Hei Broggis! Grattis med blogg!
Loene dine er veldig inspirerende!
Hilsen Kirsten72

Salte sa...

Lekker LO!! Nydelige detaljer! Gratulerer med blogg ;-)