søndag 27. januar 2008

Award og utfordring til meg også...


Takk for awarden Nina, gleder meg til fredagen, ja!!!
Synes Maria fortjener en sånn også. Mye msn-moro har vi, også deler du villig av babylukta...
Også var det enna utfordringen som jeg har fått fra Wenche og Nina, der jeg skal utfordre sju andre til å skrive syv sannheter om seg selv...

Jeg leter i bloggerenes verden, og utfordrer...

Også var det dissa sannhetene:
1. Gutta mine er livet mitt.
2. Jeg er veldig glad i jobben min.
3. Jeg er glad i å lage mat.
4. Jeg er avhengig av internett.
5. Jeg er evig verpesjuk.
6. Jeg er langsint.
7. Jeg tror egentlig at jeg er 16 år ennå

3 kommentarer:

Carrin sa...

Kult!!
Takker for utfordringa! Denne skal jeg ta!

Anonym sa...

Er du ikke 16 da?? *latterkrampe*

gudrun sa...

Hei, hei.
takk for koselig kommentar på bloggen min.
Jeg er ikke så god på utfordringer av dette slaget....men kan jo prøve. ;)
Ha en fin dag!

G
:)