tirsdag 11. mars 2008

Hjem, kjære hjem!




Da var vi hjemme igjen. To uker i Thailand har gått i rekordfart. Vi har kost oss i 50 grader. Opplevd masse. Gutta har fått hilse på masse dyr, bade i store bølger, basseng, smake masse rar mat og ikke minst bare slappe av!

Lukas og Noah har tilbrakt 2 uker i bløtt. Dag 3 mistet vi Noahs kjære "Basse", så det har jo gjort at han har vært mer urolig enn han ellers er. Stakkars liten som han har savnet han. Jeg selv våknet opp dag en med øyeinfekjson, og sliter fremdeles med den, etter legebesøk, antobiotikakur og dråper i alle varianter. Det var ihvertfall godt det var meg, og ikke barna eller far i huset som fikk noe sånt.

På scrapping.no foregår det scrappeliga, og jeg hadde ikke vært hjemme i mange timene før den første innleveringsfristen gikk ut. Kjempe gøy. Har så mye bilder som skal scappes nå, så det er bare å hive seg med på det som er.

Fredagen er det treff på scrappiness, og jeg gleder meg skikkelig!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Velkommen hjem - regner med at du har bilder nok til en konkurranse eller to ;) Skal ikke på treff på fredag, men vi sees vel plutselig selv om jobbinga di kom veldig i veien i påska :(

Maya sa...

Velkommen tilbake til gamlelandet!! Ser ut til at dere har kost dere masse....skikkelig herlige bilder! Gleder meg masse til å se hva du kreerer med dem :-)