torsdag 22. januar 2009

SOM#3


Denne ukas bidrag:)

12 kommentarer:

Gro sa...

Kjempe flott LO, kule bilder av en tannlausgutt.

Vibeke sa...

Kjempeflott LO!!!!:)

Elisabeth Helland sa...

hihi, så herlige bilder da....og så flott en LO....takk for at jeg fikk se...

du, det ligger en liten award og utfordring til deg hos meg.....klem

Anne Bente sa...

super flot lo, og skøøøøøønt billede.

Maria sa...

Hei snuppa mi!

Du er så kreativ, som alltid. Og jeg kommer alltid til å ville stjele din kunnskap i å ta så herlige bilder *smelt*

Du, ta en kjapp titt i bloggen min?

Klemmer fra
Maria

Pia sa...

Hvor er det et skønt lo, dejlige billeder og farver der er brugt

Hobbyguri sa...

Tannløs og herlig.:)
Dukker nok innom denne bloggen igjen ganske snart,for her er det mye fint!
Ønsker deg og dine en flott helg.:)

inger synnøve sa...

denne er bare til å bli glad av.kjempefin LO:)
jeg har noe til deg i min blogg:)
ha en trivelig helg.klemmer ifra inger synnøve

Anonym sa...

Kul - digga det tannløse bildet :)
Takk for i går, ble en kort kveld, men.... skal ta det igjen!!
Ligger noe til deg i bloggen min :D

Renate sa...

Lekker Lo.
Det ligger en utfordring til deg i min blogg.

Vibeke sa...

Kjempe kult fargevalg!! Herlig bilde av en herlig tannløs gutt:)

marit sa...

Stillig Lo!
Synes du er så god til å bruke " hverdags" bilder!
Det ligger en liten utfordring i bloggen min;)