onsdag 16. januar 2008

Sykdom, sykdom, sykdom...

Igjen har jeg hatt en friperiode som jeg har tilbragt med å ta vare på syke barn. Stakkars små, en uke friske fikk de være nå. Noah med øyeinfeksjon og lukas med ørebetennelse, og mor sjøl har litt problemer med å svelge.


Litt tid til scrapping har det jo blitt i mellom slaga, og den lille stunden det er stille mens de sover. Skisse-o-mania, diva, scrappedugnaden og snusa litt på http://www.pencillines.com/. Kjempe morsomt!


Til fredagen er det treff på Scrappiness, men det får desverre ikke jeg vært med på. Må jobbe denne gangen gitt... Men 1. februar, da er jeg klar!

3 kommentarer:

Maria sa...

Hei snuppa!
Er innom for å oppdatere meg på nyt ti bloggen din. Ser at det er minst to innlegg siden jeg har vært innom Fysjåmeg!
Håper virkelig, inderlig at dere blir kvitt disse basillene snart!! god bedring til dere hele gjengen

Stor klem

Maya sa...

Så fin LO dette var da!! Deilig å få med så masse bilder. God bedring *klem*.

Anonym sa...

God bedring til de syke barna dine!! Og selvsagt, 1. februar sees vi :D Du må jo bare komme, gjett hvem vi snakka om sist *fnis*