fredag 3. oktober 2008

Høstferien er over


..., det er også scrappeferien. Kom hjem fra besøk hos søstra mi på studenthybel i Bergen i dag. Gutta har vært kjempe, kjempe flinke til å kjøre bil, men klin gærne ellers. At de må krangle hele tiden!!


Scrappekrigen begynner nå, scrappemania har jeg meld meg på, også er det alle de vanlige konkurransen, så i morgen er det bare å brette opp armene og sette i gang. Mener også jeg har fortjent et lite besøk i Scrappiness sine nye lokaler i morgen :)

Mine bidrag til første runde i LSS, som ble med den ene runden:)
















2 kommentarer:

Maria sa...

Si meg...finnes det konkurranser for LOer som får deg til å sippe mest? Denne enkle med bilde av Noah og teksten går bare rett i hjertet. Noe så nydelig har jeg aldri sett/lest.

Du overrasker hver gang!!!

Masse klemmer

Anonym sa...

Vært på langtur ?? Velkommen hjem.
Ser at du er hekta, for du har laget utrolig mye flott siden sist jeg var innnom.Ha ei flott helg ! Nå må jeg på jobb...