søndag 15. mars 2009

Award:)


Jeg har fått en award av Madam, utrolig glad ble jeg for de flotte ordene!. Jeg skal da gi den videre til 10 av mine favorittbloggere..., og jeg synes ikke det er veldig lett. Masse flott å velge i er det ihvertfall:)

Maria er min sjelescrappevenn, nøyaktig 47 timer eldre enn meg, min største kritiker og tilbakemelder, og en sann venn<3
Lene/Nabon er min største inspirasjonskilde og læremester. Ei jente med en utrolig humor, en munn som sjelden står stille og et flott medmenneske og venn<3
Mi@ er ei dame jeg digger. Med sine direkte kommentarer og sjarmerende vesen. Utrolig dyktig scrapper, som skjønner seg på farger og mønster, helt imponert.

Lula gleder jeg meg til å bli bedre kjent med... Ho scrapper de utroligste mesterverk, masse inspirasjon å hente;)

Anne er bare helt utrolig flink. Hun er en av mine topp tre favorittscrappere! Ho er utrolig trivelig og varm dame, og jeg gleder meg stort til lørdagen, da skal vi endelig treffes igjen:)

HegeAL har sin helt spesielle stil, som jeg er superfasinert av. Hege er også ei jente jeg gleder meg til å bli bedre kjent med!

Wibeken er super kreativ, og deler villig med seg. Er så heldig å være i samme designer-team som hennes. Vi har skravla mye og løst mange "verdensproblemer".

Ninahp er det artig å være sammen med. Har blitt utallige treff, der vi elsker å mobbe våre medscrappere;) Nina er en veteran i scrappeverden, og det er alltid artig å høre henne fortelle om trender og sladder;)

YlvaM er utrolig, utrolig hyggelig!!! Henne har jeg lyst til å treffe igjen. Hun scrapper de nydeligste kunstverk, og jeg elsker å studere LOene hennes!

Aniella har en helt unik stil som jeg beundrer veldig. Hun er utrolig dyktig på å ta frem gamle bilder og scrappe dem. Ane er en perosn jeg har et ønske om å møte i RL, mistenker at det hadde vært en liten match her;)

5 kommentarer:

Maria sa...

Oi tusen takk, nå ble jeg nesten litt rørt her! *Drypp*

Klemmer og koser og skviser

Wibeke sa...

Tusen takk :-) Denne var utrolig nydelig! Mmm....og denne må jeg tenke litt på også...
Gleder meg til å treffes i morgen :-)
Klem

Lula sa...

Tuusen takk for fine ord Anette!!Right back atya!! Gleder meg til helgen hihi....

Vi snakkes:))

Ane sa...

Oj.
Så koselig da!
Og, du har nok rett i dine tanker, har tenkt det selv og:)

Ønsker deg en god dag med mye scrapping!:)

annes paperfun sa...

Tusen ..tusen takk for de varme ordene :o) *klem*
Ble helt rørt her jeg...og trengte å lese dette akkurat i dag!

Grattis med skisse utfordringsbloggen.
Ble så glad da jeg så at du er med i teamet der...*JUHU*

Gleder meg til i morgen...da ses vi endelig igjen...
klem Anne