lørdag 19. april 2008

Bryllupsbildene våre

... er så vanskelig å komme i gang med. Men på treffet om fredagen hadde jeg fått en utfordring av ninahp, om å scrappe nettopp disse.



Ellers går livet omtrent som det pleier. Jeg er fremdeles sykemeldt, og vanker på sykehuset. Men det går ihvertfall fremover. Til torsdagen skal Lars og jeg reise på vår første tur uten barn. Langweekend som skal nytes i Budapest. Gledegruer meg. Også kom det jo akkurat på messa selvfølgelig. Men sånt kan man ikke velge når man får en tur. Kjempe spennende blir det ihvertfall.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vanker på sykehuset *fnis* også et sted å vanke liksom... Kos deg i Budapest, skal sørge for at vi sees på treff sånn omtrent om 2 uker ;)

Monica sa...

Kjempefine LOer, og nydelige bilder, så flotte dere var! :)
Kos deg på kjærestetur med mannen :)

UlrikaT sa...

så mye fina Los du har lagat! syntes den familjebilde var så artig og genial :)

Maya sa...

Så flotte sidene ble..flotte farger og detaljer sammen. Skjønner godt det er litt vanskelig å komme i gang med så viktige bilder, men litt deilig å få scrappa dem og :-)

Cathrine sa...

Flotte LOer! Klarer ikke helt bestemme meg hvem jeg likte best.. kanskje den lyseste? nettopp fordi den var så lys og fin, likte formen og de søte stjernene bak.. og den nederste er litt mer sånn klassisk, ren og pen ;)