søndag 6. april 2008

Diva mars

... avstemninga er over. Og denne gangen kom jeg på 7. plass, og er godt fornøyd med det.



Helga har gått rolig for seg. Fredag kveld og natt monterte jeg bryllupsinvitasjoner sammen med noen venninner. Så da var denne vårens bryllupsinvitasjoner ferdige. Da er det bare bordkort til 150 mennesker igjen. *ler*



Ellers er øyet er alt annet enn bedre, og jeg er sliten av å ha vondt og ikke se.



Gleder meg til tirsdag. Da blir det en tur på Scrappiness (til en forandring), og formiddagen skal tilbringes der og scrappe litt. Gleder meg veldig.



Legger ved denne rundens diva bidrag

3 kommentarer:

Carrin sa...

Wow, det var litt av ei samling med flotte LO`er!

Tonje sa...

Så masse herlig LO'er! Likte spesielt godt familiebilde-LO'en, lo godt da jeg så den på diva:-D

Maya sa...

Kanonflotte LO'er alle sammen....den innskrivnings LO'en va min klare favoritt i sin gruppe. Digga den....og den med familiebildet var supermorsom :-))

Ha en flott helg.